
 Сообщение от 
ладимир
					
				 
				Христос пришел и объединил всех людей, во многих народах осталась память о Золотом Веке Его правления, в неисправленной Библии не было противоречий, она ясна как день, какой и должна быть истина, освещающая темноту подобно солнцу, поэтому она объединяла людей, в отличии от исправленной, которая разъединяет. Христос Сам говорит: И еще' ма'ло, и не бу'дет гре'шника, и взы'щеши, и не обря'щеши ме'сто eго', и насладя'тся о мно'жестве ми'ра. Так и было - одно государство на Земле - Царство Христа.  пс 36: Не ревну'й лукавнующым, ниже' зави'ди беззако'ние творя'щим, я'ко трава' ско'ро и'зсшут зане', и отпаду'т ско'ро я'ко зла'ка зе'лие.  Упова'й на Го'спода и зе'млю насели',  и упасе'шися в бога'тстве ея'. Наслади'ся Го'сподеви и благосты'ню твори', и ти даст твоего' се'рдца проше'ния.  Путь твой откры'й ко Го'споду и Той, я'ко свет, изведе'т твою' судьбу', и на Него' упова'й, и я'ко полу'дне сотвори'т твою' пра'вду.  Преста'ни от гне'ва и я'рость оста'ви, Повини'ся Го'сподеви и Его' умоли'. Не ревну'й в пути' свое'м спе'ющему, челове'ку, законопреступле'ние творя'щему,   и не ревну'й лука'вновати е'же, потребя'тся лука'внующии зане' . Зе'млю же насле'дят ти'и, Го'спода терпя'щии,  зе'млю насле'дят кро'тцыи. И еще' ма'ло, и не бу'дет гре'шника, и взы'щеши, и не обря'щеши ме'сто eго', и насладя'тся о мно'жестве ми'ра.  Гре'шный же назира'ет пра'веднаго и нань зубы' свои'ми поскреже'щет. Госпо'дь посмее'тся eму' же,  я'ко eго' день прии'дет, зане' прозира'ет:  гре'шницы мечь извлеко'ша, се'рдцем пра'выя закла'ти свой лук напряго'ша, убо'га и ни'ща низложи'ти.  Мечь их да вни'дет в их сердца', и лу'цы их да сокруша'тся.  Госпо'дь утвержда'ет пра'ведныя. Пра'веднику лу'чше ма'лое, па'че мно'га бога'тства гре'шных, мы'шцы гре'шных сокруша'тся зане'.  Весть Госпо'дь пути' непоро'чных, и в век бу'дет их достоя'ние, я'ко во вре'мя лю'тое не постыдя'тся, и во днех гла'да насы'тятся,  гре'шницы же поги'бнут. Госпо'дни врази' же, ку'пно просла'витися им и вознести'ся, исчезо'ша я'ко дым исчеза'юще.  Зае'млет гре'шный и не возврати'т, пра'ведный же дае'т и ще'дрит. Я'ко насле'дят зе'млю Его' благословя'щии, потребя'тся же Его' клену'щии.  От Го'спода стопы' челове'ку исправля'ются, пути' eго' восхо'щет зело'. Егда' паде'т, не разбие'тся, я'ко Госпо'дь подкрепля'ет ру'ку eго'.  И состаре'хся и юне'йший бых, пра'ведника оста'влена не ви'дех, ниже' eго' се'мени прося'ща хле'бы. и'бо пра'ведный весь день ми'лует  и взаи'м дае'т, и бу'дет во благослове'ние eго' се'мя. Сотвори' бла'го и уклони'ся от зла, и в век ве'ка всели'ся.  Я'ко Госпо'дь суд лю'бит и Свои'х преподо'бных не оста'вит, во век сохраня'тся. изжену'тся же беззако'нницы,  и нечести'вых се'мя потреби'тся, насле'дят же зе'млю пра'ведницы  и в век ве'ка на ней вселя'тся. Пра'веднаго уста'  прему'дрости поуча'тся, и язы'к eго' возглаго'лет суд. в eго' се'рдце зако'н eго' Бо'га, и не за'пнутся стопы' eго'.  Сматря'ет гре'шный пра'веднаго и и'щет е'же умертви'ти eго'. Госпо'дь же не оста'вит eго' в руку' eго', ниже' осу'дит eго', егда' су'дит eму'.  Потерпи' Го'спода и сохрани' путь Его', и вознесе'т тя, е'же насле'дити зе'млю, внегда' потребля'тися гре'шником у'зриши. Ви'дех превознося'щася и вы'сящася,  я'ко ке'дры лива'нския, нечести'ваго, и ми'мо идо'х, и се не бе', и взыска'х eго', и не обре'теся ме'сто eго'. Виждь правоту' и храни' незло'бие,  я'ко есть оста'нок челове'ку ми'рну. потребя'тся же вку'пе беззако'нницы, нечести'вых же потребя'тся оста'нцы. Спасе'ние же пра'ведных от Го'спода,  и Защи'титель их есть во вре'мя ско'рби. И им Госпо'дь помо'жет, и от гре'шник их изба'вит, и их изме'т, и, я'ко упова'ша на Него', их спасе'т.