Вот мораль талмуда: https://azbyka.ru/otechnik/Aleksij_D...moral-talmuda/
Как Христос может иметь к этому отношение?
Вот псалом 1:
Блаже'н муж и'же
на сове'т нечести'вых не и'де
и на пути' гре'шных не ста,
на седа'лищи губи'телей не се'де,
но в зако'не Госпо'дни eго' во'ля,
и день и нощь поучи'тся в Его' зако'не.
И бу'дет я'ко дре'во,
насажде'нное при исхо'дищих вод,
и е'же лист eго' не отпаде'т,
и во вре'мя свое' даст свой плод,
и ели'ка а'ще твори'т, вся успе'ет.
Не та'ко нечести'вии,
не та'ко,
но от лица' земли',
прах я'ко,
ветр (eго') я'же возмета'ет.
Сего' ра'ди не воскре'снут
гре'шницы в пра'ведных сове'т,
ниже' нечести'вии на суд.
Я'ко путь пра'ведных Госпо'дь весть,
и поги'бнет нечести'вых путь.
Это раввин у нас на гуслях славянские песни поет?
"Вы сказали, что Иисус - не еврей? А кто тогда: китаец, монгол, индеец, финн, австралийский абориген, малазиец, испанец, француз, турок или может грузин....? Кто Он?!!! И откуда вообще такое мнение?"
Понимаете, вся еврейская печаль в том, что они сами себя отрезали от Христа: уж очень они блюли чистоту своих кровей, не оставив ни шанса себе в смешении с кем-либо. А Христос славянского племени, а в славянском языке Израиль - славянотюркские корни, Иерусалим - славяноарабские. Какие крови были в родословной славянских царей? Какие угодно, но не еврейские.
Вы мне подсовываете перемешанный псалом 2, утверждая, что это перевод с еврейского:
1 Вску́ю шата́шася язы́цы, и лю́дие поучи́шася тще́тным? 2 Предста́ша ца́рие зе́мстии, и кня́зи собра́шася вку́пе на Го́спода и на Христа́ Его́. 3 Расто́ргнем у́зы их и отве́ржем от нас и́го их. 4 Живы́й на Небесе́х посмее́тся им, и Госпо́дь поруга́ется им. 5 Тогда́ возглаго́лет к ним гне́вом свои́м и я́ростию Свое́ю смяте́т я́. 6 Аз же поста́влен есмь Царь от Него́ над Сио́ном, горо́ю свято́ю Его́, 7 возвеща́яй повеле́ние Госпо́дне. Госпо́дь рече́ ко Мне: Сын Мой еси́ Ты, Аз днесь роди́х Тя. 8 Проси́ от Мене́, и дам Ти язы́ки достоя́ние Твое́, и одержа́ние Твое́ концы́ земли́. 9 Упасе́ши я́ жезло́м желе́зным, я́ко сосу́ды скуде́льничи сокруши́ши я́. 10 И ны́не, ца́рие, разуме́йте, накажи́теся вси судя́щии земли́. 11 Рабо́тайте Го́сподеви со стра́хом и ра́дуйтеся Ему́ с тре́петом. 12 Приими́те наказа́ние, да не когда́ прогне́вается Госпо́дь и поги́бнете от пути́ пра́веднаго, егда́ возгори́тся вско́ре я́рость Его́. Блаже́ни вси наде́ющиися Нань.
Но не меняя ни буквы, простая перестановка слов и строк возвращает рифму, а с ней и истинный смысл более 100 псалмов.
Псалом 2:
Вску'ю язы'цы шата'шася,
и лю'дие тще'тным поучи'шася?
Ца'рие зе'мстии и кня'зи предста'ша,
вку'пе собра'шася на Го'спода и на Христа' Его':
расто'ргнем их у'зы и от нас отве'ржем их и'го.
Госпо'дь тогда' им посмее'тся,
к ним гне'вом свои'м возглаго'лет,
и Живы'й на Небесе'х им поруга'ется
и я'ростию Свое'ю я смяте'т.
Аз есмь Царь поста'влен же от Него'
над Сия'ном, горо'ю свято'ю Его'.
Госпо'дь рече' ко Мне: возвеща'яй Госпо'дне повеле'ние:
Аз роди'х Тя днесь, Мой Сын Ты еси', от Мене' проси',
и дам Ти язы'ки - Твое' достоя'ние,
и Твое' одержа'ние - концы' земли'.
Я желе'зным жезло'м упасе'ши,
я'ко сосу'ды скуде'льничи сокруши'ши я.
И ны́не, ца́рие, разуме́йте,
вси судя́щии земли́ накажи́теся:
со стра́хом Го́сподеви рабо́тайте
и с тре́петом Ему́ ра́дуйтеся,
приими́те наказа́ние,
да не прогне́вается Госпо́дь, когда́
вско́ре я́рость Его́ возгори́тся егда́,
и поги́бнете от пра́веднаго пути́.
Блаже́ни Нань наде́ющиися вси.
Сами стихи не пишуться, и Давид был далеко не поэт, вот его призведение:
Псалом 151:
1 Мал бех в бра́тии мое́й и ю́нший в дому́ отца́ моего́, пасо́х о́вцы отца́ моего́. 2 Ру́це мои́ сотвори́сте орга́н, и пе́рсты мои́ соста́виша псалти́рь. 3 И кто возвести́т Го́сподеви моему́? Сам Госпо́дь, Сам услы́шит. 4 Сам посла́ А́нгела Своего́, и взят мя от ове́ц отца́ моего́, и пома́за мя еле́ем пома́зания своего́. 5 Бра́тия моя́ добри́ и вели́цы, и не благоволи́ в них Госпо́дь. 6 Изыдо́х в сре́тение иноплеме́ннику, и прокля́т мя идо́лы свои́ми. 7 Аз же, исто́ргнув меч от него́, обезгла́вих eго́, и отъя́х поноше́ние от сыно́в Изра́илевых.
Поэтому в Псалтыри 2 вида псалмов: песни Христа славянского царя, как Он Сам Себя и называет в Своих песнях, и нескладные рыдания евреев о своей тяжкой судьбе. Т.е. всё, что связано с евреями, с ужасами - это нескладно, это не песни и к Христу отношения не имеет, а добавлено позже.


 
			
			 
					
				 Сообщение от Мишаша
 Сообщение от Мишаша
					
 
					
					
					
						 Ответить с цитированием
  Ответить с цитированием